FAQ
Odense Aafart kanoudlejning - FAQ
Hvor tidligt kan vi starte?
Kanonerne kan tidligst afhentes kl. 09:00
Hvornår skal kanoerne senest afleveres?
Kanoerne skal senest afleveres kl 18:00
Afleveres de senere end kl 18 koster det 500 kr pr time (min 500 kr ved for sen aflevering)
Hvor kan man sejle hen, og hvad med aflevering?
Alt er oplyst under “Planlæg rute”. Her kan se se alle de praktiske informationer angående leje og ruter. Vi har 6 forskellige ruter.
Hvor kan vi afhente kanoerne?
Afhentningen afhænger af den valgte rute, da der er forskellige startsteder til de forskellige ruter. Du kan med fordel se vores intro videoer på de forskellige ruters sider under planlæg turen. Bemærk at strømmen løber fra Bellinge og ind mod byen
Hvordan finder vi parkering?
Parkering afhænger af den valgte rute og rutens startpunkt. Du kan med fordel finde vores side “Parkering“
Kan kanoerne bookes over flere dage?
Ja du kan booke kanoerne i det antal dage du ønsker. Du vælger blot start-og slutdato i din bestilling. Du betaler pr. dag
Følger der veste og pagajer med?
Ja! Der følger naturligvis redningsveste med til både børn og voksne, samt to pagajer til hver kano. Se mere under fanen sikkerhed og bestemmelser
Hvor mange er der plads til i en kano?
Vores kano er af mærket Lind 525. De er de største og mest stabile på markedet. Det er tilladt at være 3 personer i én kano – eller 2 personer samt 2 børn på max. 35 kilo per barn. Bemærk kanoerne har en lasteevne på 400 kg, inklusiv oppakning.
Hvad sker der, hvis jeg ikke afleverer kanoen det aftalte sted?
Efterlades en kano et andet sted end det aftalte, betales et gebyr på 500kr. pr time brugt på at lede efter kanoen. Altid minimum en time
Kan man sejle til eller fra Bellinge?
Der kan sejles fra Bellinge fra 1. juni og resten af sæsonen.
Kan man sejle andre ruter, end dem der er oplyst under fanen "Planlæg rute"?
Nej. Vi har udvalgt de beskrevne start-og afleveringssteder som egner sig til at vi afhenter med bil og trailer. Vi har ikke mulighed for at afhente andre steder end de angivne afleveringssteder.
Jeg har nogle spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. Hvad gør jeg ?
Alle informationer skulle gerne være på vores hjemmeside. Tag derfor venligst et ekstra kig. Skulle det ske, at vores hjemmeside ikke har svaret, er I altid velkomne til at ringe til os på Tlf: 40553003
Hver sker der ved ødelagt eller mistet udstyr?
Alt grej og udstyr som mangler, eller er ødelagt ved aflevering, skal erstattes
Hvad er status for jer med hensyn til COVID-19?
Vi opdaterer og vejleder vores kunder, hvis det bliver nødvendigt. Endvidere opfordrer vi alle til at holde afstand og spritte hænder. Desuden bliver alle vores kanoer vasket og rengjort efter brug